Bugün saat 10.00’da Çalışma ve Sosyal Güvenlik Bakanlığı toplantı salonunda gerçekleşecek toplantıya Çalışma ve Sosyal Güvenlik Bakanı Koral Çağman başkanlık edecek.
GÜNCEL ASGARİ ÜCRET: NET 3 BİN 828 TL
Son asgari ücret, 4 bin 400 TL brüt, net olarak ise 3 bin 828 TL şeklinde 1 Şubat 2021 tarihinden itibaren resmen yürürlüğe girmişti.
KTAMS, AÇLIK SINIRININ 4 BİN 121 TL OLDUĞUNU AÇIKLAMIŞTI
Kıbrıs Türk Amme Memurları Sendikası (KTAMS) 12 Temmuz’da yaptığı açıklamada 4 kişilik bir ailenin 30 Haziran 2021 tarihi itibariyle açlık sınırının 4 bin 121 TL olduğunu açıklamıştı.
KTAMS tarafından ilgili tarih için açıklanan rakamın detaylı tablosu şu şekilde
|
Zorunlu Gıda Harcamaları |
Günlük |
Aylık |
|
Yetişkin Kadın |
35,19 |
1055,70 |
|
Yetişkin Erkek |
36,78 |
1.103,40 |
|
15-19 Yaş Çocuk |
39,27 |
1.178,10 |
|
4-6 Yaş Çocuk |
26,14 |
784,20 |
|
Toplam |
137,38 |
4.121 |
|
AÇLIK SINIRI |
|
4,121 |
UBP Güzelyurt İlçe Başkanlığı sahil temizleme etkinliği düzenledi
Kazlara fısıldayan adam: Tümer Debreli
GİKAD’dan kadınlara teknoloji alanında eğitim ve istihdam fırsatı
KTOEÖS yarın Güzelyurt ve Lefke bölgesi okullarında öğleden sonra greve gidecek
Çatalköy ve Gazimağusa’da uyuşturucu operasyonu
Green Pedal Spor Kulübü: “Kazanın üzerinden iki hafta geçti”
Zeytinlik’te üç yaşındaki çocuk balkondan düştü
Kamu-İş’ten Onkoloji bölümüne destek kampanyası
Trafik denetimlerinde 341 sürücü rapor edildi