Türkiye’de 13. Cumhurbaşkanı seçilen Erdoğan’ı tebrik eden Başbakan Ünal Üstel, “Anavatan Türkiye’de yapılan Cumhurbaşkanlığı seçimlerinin sonucu hayırlı olsun.
Güçlü ve istikrarlı bir Türkiye için Cumhurbaşkanı Sayın Erdoğan’ın kazanması bizler açısından önemliydi.
Sayın Cumhurbaşkanına yeni dönemde de başarılarının devamını diliyorum' dedi. Bu arada 25 Haziran’da gerçekleştirilecek ara seçim için ziyaretlerini de sürdüren Üstel, sosyal medyadan şu ifadeleri kullandı: “Daha yapılacak çok iş var. İş yapmak, bilgi ister, deneyim ister, yürek ister, cesaret ister. Bu da bizde var. Gücümüzü artırmak için bir milletvekili daha kazanmak istiyoruz. Çok iyi bir adayla yola çıktık. Sayın Ali Başman'ın da kazanmasıyla gücümüze güç katacağız.'
ALLANMIŞ PULLANMIŞ TUZAĞA DÜŞMEYELİM
KIBRIS'TA HAKİKATİN ADI İKİ MİLLETTİR!..
BAHÇELİ’NİN DAVAMIZA VERDİĞİ DESTEK BİZİM İÇİN KIYMETLİDİR
BU KAOSUN SORUMLUSU CUMHURBAŞKANI’DIR!
KAMU KAYNAKLARI HALKIN REFAHI İÇİN KULLANILACAK!
YILLARDIR YAPILMAYANI YAPIYORUZ
TAM Parti ve CTP, İskele’de bir araya geldi
İncirli: “Üretime ve adil paylaşıma dayalı bir ekonomi kuracağız”
Ertuğruloğlu: “Kıbrıs sorununun yegâne ve gerçek çözümü iki egemen eşit devlettir”