Türkiye’de 13. Cumhurbaşkanı seçilen Erdoğan’ı tebrik eden Başbakan Ünal Üstel, “Anavatan Türkiye’de yapılan Cumhurbaşkanlığı seçimlerinin sonucu hayırlı olsun.
Güçlü ve istikrarlı bir Türkiye için Cumhurbaşkanı Sayın Erdoğan’ın kazanması bizler açısından önemliydi.
Sayın Cumhurbaşkanına yeni dönemde de başarılarının devamını diliyorum' dedi. Bu arada 25 Haziran’da gerçekleştirilecek ara seçim için ziyaretlerini de sürdüren Üstel, sosyal medyadan şu ifadeleri kullandı: “Daha yapılacak çok iş var. İş yapmak, bilgi ister, deneyim ister, yürek ister, cesaret ister. Bu da bizde var. Gücümüzü artırmak için bir milletvekili daha kazanmak istiyoruz. Çok iyi bir adayla yola çıktık. Sayın Ali Başman'ın da kazanmasıyla gücümüze güç katacağız.'
ALLAH AKIL İZAN VERSİN SİZE!
UBP BUGÜN TÜZÜK KURULTAYI YAPIYOR
ZORBALIKLA MÜCADELE İÇİN ÇALIŞTAY
BU MEMLEKETİ ADIM ADIM İYİLEŞTİRECEĞİZ
Öztürkler: “Güçlü Türkiye Cumhuriyeti, güçlü KKTC demektir”
TEK SANDIKTA İKİ SEÇİM OLMAZ
DAĞHAN FELLAHOĞLU HALKIN PARTİSİ’NDE
ERHÜRMAN CEVAP VERDİ!
HAYAL GÖRMEYİN SAYIN ERHÜRMAN