Türkiye’nin Lefkoşa Büyükelçisi Metin Feyzioğlu, Türkiye'de bugün gerçekleştirilen seçimlere yönelik açıklama yaptı; “Demokrasi kazandı, Türkiye kazandı” ifadelerini kullandı.
Feyzioğlu, Türkiye'de bugün gerçekleştirilen seçimlere yönelik yaptığı açıklamada, kaybeden olmadığına işaret ederek, “Seçimler bitti. Kaybedeni yok. Demokrasi, Türkiye kazandı” dedi. “Çağdaş uygarlık düzeyinin de üzerine çıkacağımız Türkiye Yüzyılı kutlu olsun” diyen Feyzioğlu, seçimleri kazanan Erdoğan’ı da yaptığı paylaşım ile kutladı.
SPOR BÜTÇESİ 20 MİLYONDAN 1 MİLYAR TL’YE YÜKSELTİLDİ!
KIBRIS'TA GELECEK ORTAK AKILLA İNŞA EDİLECEK!..
TÜRKİYE’NİN ONAY VERMEDİĞİ HİÇBİR ÖNERİ HAYATA GEÇMEZ
HEDEFİMİZ İSTİKRARLI BİR HÜKÜMET
ARKLI İLE ÇELER’DEN SİYASİ TANGO!
BRTK YASASI OY BİRLİĞİYLE GENEL KURUL’A SEVK EDİLDİ
“KIBRIS TÜRKÜ EŞEK DEĞİLDİR HAVUCUN PEŞİNDEN GİTMEYECEK”
'Kıbrıs'ta gelecek ortak akılla inşa edilecek'
'En düşük oy senaryosunda bile tek başına iktidar mümkün'