Hayvan üreticileri, Lefkoşa’da yaptığı eylemde başkenti kilitledi.
Traktörler ve iş araçlarıyla önce Tarım Bakanlığı önüne gelip bakanlığa giriş çıkışı durduran hayvancılar daha sonda Başbakanlık önünde toplandı. Başbakanlık önünde yaşanan arbede sırasında tutuklanan 5 eylemci daha sonra serbest bırakıldı.
Hayvan Üreticileri ve Yetiştiricileri Birliği Başkanı Mustafa Naimoğulları, ithal et durdurulana ve çiğ süte gerçek değeri verilene mücadeleye devam edeceklerini söyledi. Naimoğulları “Sayın Tarım Bakanı, bugüne kadar muhatabımızdı ama artık değil…” diye konuştu.
Üstel: “Önceliğimiz yeni tavizler vermek değil; devletimizi güçlendirmektir'
Caner Gönyeli Arama Kurtarma Tatbikatı’nın deniz safhası başladı
KTMMOB ile GİKAD arasında iş birliği protokolü imzalandı
Barış Kurulu Güney Kıbrıs’taki tatil beldesinde toplanıyor
Kumyalı Sahil Etkinlik Alanı hizmete açıldı
“Kuzey Kıbrıs Türk Cumhuriyeti Coğrafyası” adlı kitabın tanıtımı yapılacak
Kıbrıs Türk tarımsal ürünlerinin AB pazarlarındaki potansiyeli değerlendirildi
Akdeniz'de et yiyen bakteri alarmı…İspanya'da bazı plajlar kapatıldı
Lefke Çevre Derneği fosseptik sorununa çözüm istedi