Çalışma ve Sosyal Güvenlik Bakanı Sadık Gardiyanoğlu, son günlerde yaşanan ölümlü iş kazalarına işaret ederek, “Geçmiş yıllara göre iş kazalarında azalma var, hedefimiz sıfır” dedi.
Gardiyanoğlu, Çalışma Dairesi müfettişlerinin ciddi denetimler gerçekleştirdiğini, ancak bazı hususların bilinmesi gerektiğini vurguladı. Şu anda bakanlık tarafından verilen kursları tamamlamış ve meslek ehliyeti almış 117 müfettiş bulunduğunu belirten Gardiyanoğlu, işverenlerin belirli bir ücret karşılığında bu müfettişleri kendi iş yerlerinde iş sağlığı ve güvenliği uzmanı olarak görevlendirdiğini ifade etti. Gardiyanoğlu, müfettişlerin iş yerlerini inceleyerek yangın veya olası kazaların önüne geçmek için rapor hazırladığını ve bu raporları işverenlere ve Çalışma Dairesi’ne sunduklarını belirtti. İş yerlerinin bu raporlar doğrultusunda düzenlemeler yaptığını ve uzmanların çalışanlara eğitim verdiğini sözlerine ekledi.
54. Geleneksel İskele Festivali bu akşam başlıyor
69’uncu Dönem Bedelli Askerlik yoklaması 6 Temmuz’da yapılacak
Avrupa Bölgesel Yangın Söndürme Merkezi, RMMO’ya devredildi
Hürmüz Boğazı'nda tahliye planı askıya alındı: Kargo gemisine saldırı düzenlendi
Alevi Kültür Merkezi “Aşure Lokması” etkinliği düzenliyor
Serdaroğlu: Ülkeyi asgari ücretliler ve kamu çalışanları değil, emeğin hakkına göz dikenler bu noktaya getirdi
ÖLÜMÜNÜN 35’İNCİ YILINDA ANILIYOR
'Kıbrıs Türkü eşek değil havucun peşinden gitmeyecek'
Öztürkler, Gafarova ile görüştü: Kardeşlik ilişkilerimizi daha da güçlendireceğiz