Eski başbakanlardan, UBP’nin eski genel başkanı Hüseyin Özgürgün, UBP kurultayına dair değerlendirmelerde bulundu.
Özgürgün kurultayı Ünal Üstel’in yeniden kazanacağını düşündüğünü söyledi. Özgürgün 'İster beğenirsiniz ister beğenmesiniz şu anda Ulusal Birlikte Partisi ve Başbakanı Ünal Üstel bana görevine devam etmeli. Başbakanı ve Parti Başkanı değiştirmek yanlış olur” dedi. Özgürgün, Kurultayın sıkıntılı geçebileceğini söyledi ve geçmişte benzer durumların yaşandığını anımsattı. Özgürgün, “2010-2012 yılları arasında da oldu ben o dönem Parti başkanı idim şimdi aynısı olabilir ancak söyleyeceğim şu ki Ulusal Birlik Partisi bundan sonraki seçimlerde oy kaybetme riski taşıyor. Bunun olmaması için herkes birlik ve beraberlik içinde olması gerekir diye düşüyorum İki kere yanlış yaparak doğru sonuca ulaşılmaz” dedi
SPOR BÜTÇESİ 20 MİLYONDAN 1 MİLYAR TL’YE YÜKSELTİLDİ!
KIBRIS'TA GELECEK ORTAK AKILLA İNŞA EDİLECEK!..
TÜRKİYE’NİN ONAY VERMEDİĞİ HİÇBİR ÖNERİ HAYATA GEÇMEZ
HEDEFİMİZ İSTİKRARLI BİR HÜKÜMET
ARKLI İLE ÇELER’DEN SİYASİ TANGO!
BRTK YASASI OY BİRLİĞİYLE GENEL KURUL’A SEVK EDİLDİ
“KIBRIS TÜRKÜ EŞEK DEĞİLDİR HAVUCUN PEŞİNDEN GİTMEYECEK”
'Kıbrıs'ta gelecek ortak akılla inşa edilecek'
'En düşük oy senaryosunda bile tek başına iktidar mümkün'