Cumhurbaşkanı Ersin Tatar, “BM Genel Sekreteri gayriresmi ve ajandanın olmadığı bir ortamda üçlü görüşmenin herkesin faydasına olacağını ifade etti. Buna ‘hayır’ diyemezdim” ifadelerini kullandı.
Tatar, 2024-2025 yasama yılının Cumhuriyet Meclisi’ndeki törensel açılışının ardından Meclis'ten ayrılırken gazetecilere açıklama yaptı. Tatar. Cumhuriyet Meclisi’nde Kıbrıs konusuyla ilgili konuşmaları dinlediğini ancak detaya girmek istemediğini söyledi. Tatar, Türk ve Rum tarafının yanı sıra iki ülkenin anavatanlarının da yer alacağı 4+1 şeklinde bir görüşme önerisinde bulunduklarını belirterek, “Önerimiz Genel Sekreter tarafından değerlendirilecektir diye düşünüyorum…” dedi. Bu arada Cumhurbaşkanı Tatar dün New York temasları ile ilgili siyasi partileri tek tek bilgilendirdi.
ERHÜRMAN’IN DÖRT MADDESİ TAM BİR LAF KALABALIĞIDIR!
HASAN TAÇOY AKPA’YA SESLENDİ: SAĞLIĞA ERİŞİM İNSAN HAKKIDIR!
TÜRK DÜNYASINDA DAHA GÜÇLÜ TEMSİL EDİLMELİYİZ
ANKARA’DA ERCAN’IN EKSİKLERİNİ ANLATTILAR
GÖZLER NEW YORK’TAKİ HOLGUİN GUTERRES GÖRÜŞMESİNE ÇEVRİLDİ
SAĞLIKTA SON ÜÇ YILDA DEV YATIRIM
KARMA OY KALDIRILIRSA SEÇMENİN YÜZDE 11'İ SANDIĞA GİTMEYECEK
“ORTADA HENÜZ BİR PLAN YOK BM YENİ BİR İNİSİYATİF ALMIŞTIR”
Toros: “Ortada henüz bir plan yok, BM yeni bir inisiyatif almıştır”