Ada TV’ye konuk olan Eczacılar Birliği Başkanı Umut Öksüz, ülkede yaşanan ilaç sıkıntısını değerlendirdi.
Eczacıların kendilerine yaşatılan psikolojik baskıların sonucunda sigorta sözleşmesi imzalarken çekingen kalındığını aktaran Öksüz, birçok çok hekim ve eczacının kamuoyunda hırsız ilan edilerek, kelepçeli servis edilen fotoğrafları olduğunu hatırlattı. Sigortalıların ilaca erişiminin bu yüzden zorlaştığını kaydeden Öksüz, “ Ayda 35 bin reçete yazılıyor. Polis, bütün kriminal işleri bıraktı, özel birim şu anda canını yiyor reçete yazdıran hastaları tek tek arıyorlar. Bu soruşturma 2021’den 2023’ün Temmuz’unu kapsıyor. Bir anda bitecek bir soruşturma değil” dedi.
Üstel: “Önceliğimiz yeni tavizler vermek değil; devletimizi güçlendirmektir'
Caner Gönyeli Arama Kurtarma Tatbikatı’nın deniz safhası başladı
KTMMOB ile GİKAD arasında iş birliği protokolü imzalandı
Barış Kurulu Güney Kıbrıs’taki tatil beldesinde toplanıyor
Kumyalı Sahil Etkinlik Alanı hizmete açıldı
“Kuzey Kıbrıs Türk Cumhuriyeti Coğrafyası” adlı kitabın tanıtımı yapılacak
Kıbrıs Türk tarımsal ürünlerinin AB pazarlarındaki potansiyeli değerlendirildi
Akdeniz'de et yiyen bakteri alarmı…İspanya'da bazı plajlar kapatıldı
Lefke Çevre Derneği fosseptik sorununa çözüm istedi