Maliye Bakanı Özdemir Berova, Ocak ayında yürürlüğe girecek yeni bir düzenlemeyi duyurdu.
Bu uygulamayla birlikte kiracılar, kira ödemelerini sadece banka aracılığıyla gerçekleştirebilecek. Berova, uygulamaya uymayanların cezalandırılacağını belirtti. Yeni düzenlemenin amacının kira ödemelerinin şeffaf ve kayıtlı bir şekilde gerçekleştirilmesini sağlamak olduğunu vurgulayan Berova, “Banka yoluyla ödeme yapmayan kiracılar ve bu ödemeleri kabul etmeyen mal sahipleri yaptırımlarla karşı karşıya kalacaklar” dedi. Bu adımın hem kiracıları hem de mülk sahiplerini etkileyeceği ve kira piyasasında kayıt dışılığı azaltmayı hedeflediği belirtiliyor.
YARIN BORÇLANMA İÇİN İHALEYE ÇIKIYOR
ÜLKEDEKİ SORUNLARIN ANASI ENFLASYONDUR
YENİ VERGİ REJİMİ OLUŞTURULUYOR!
ESNAFA 3 MİLYON EURO’LUK KAYNAK
ASGARİ ÜCRETİ ARTIRIP BİR YERE VARAMAYIZ
KTEZO: 'Düşük faizli kredi uygulaması devam ediyor'
ASGARİ ÜCRET TESPİT KOMİSYONU TEMMUZ AYINDA TOPLANACAK
ASGARİ ÜCRET MASASI ÇAĞRISI
HAYAT PAHALILIĞIYLA MÜCADELE EN ÖNEMLİ BAŞLIKTAN BİRİ OLACAK