Türkiye Cumhuriyeti (TC) Lefkoşa Büyükelçisi Ali Murat Başçeri, 19 Mayıs Atatürk’ü Anma, Gençlik ve Spor Bayramı etkinlikleri çerçevesinde 20 Temmuz Fen Lisesi öğrencilerini kabul etti.
Başçeri kabulde yaptığı konuşmada, 19 Mayıs Atatürk’ü Anma, Gençlik ve Spor Bayramı vesilesiyle öğrencilerle bir arada olmaktan duyduğu memnuniyeti dile getirdi. “Benim için en büyük ayrıcalıklardan birisi KKTC’deki kardeşlerimizle bizim bayramlarımızı birlikte kutluyor olmak. Aynı milletin evlatları olduğumuzun en önemli göstergelerinden birisi” diyen Başçeri, “Ayrılmaz bir bütün olduğumuzu dünyaya böylece haykırmış oluyoruz” vurgusu yaptı.
HAKLARIMIZ DAHA FAZLA GÖRMEZDEN GELİNEMEZ
BU TANIM IRKÇILIK VE FAŞİSTLİKTİR
MİLLİ EĞİTİM BAKANI’NI CANLI YAYINA DAVET ETTİ
SIRF YAKINDA SEÇİM VAR DİYE UMUT TACİRLİĞİ YAPILMASIN!
RUMLAR MARAŞ'I DA ALSA NEYE 'EVET' DİYECEK?
“ÇÖZÜM İSTEYENLER GERÇEKÇİ,ÇÖZÜMSÜZLÜĞÜ SAVUNAN HAYALCİ”
DEVLETİMİZ VE TOPRAĞIMIZ PAZARLIK KONUSU EDİLEMEZ
'KIBRIS SORUNUNDA UMUT TACİRLİĞİNE DEĞİL GERÇEKÇİ YAKLAŞIMLARA İHTİYAÇ VAR'
Akansoy, “İsviçre Deneyimi ve Yeniden Birleşmiş Bir Kıbrıs İçin Perspektifler” panelinde konuşacak