2025-2026 eğitim-öğretim yılı 15 Eylül Pazartesi başlayacak. Yaklaşık 58 bin öğrenci ve 6 bin 500 öğretmen, üç aylık yaz tatilinin ardından ders başı yapacak.
Yarıyıl tatili 1-15 Şubat 2026, ikinci dönem ise 16 Şubat’ta başlayacak. Milli Eğitim Bakanı Nazım Çavuşoğlu, hükümetleri döneminde eğitim altyapısına yapılan yatırımların KKTC tarihinde bir rekor olduğunu belirterek, 19 okulun sıfırdan inşa edildiğini, 10 okulun yıkılıp yeniden yapıldığını ve toplamda 29 okulun kazandırıldığını söyledi.
DİYALOG VE İŞBİRLİĞİ BİZE UMUT VERİYOR
“TÜRKİYE, AB İLE İLİŞKİLERDE KIBRIS SORUNUNU KOZ OLARAK KULLANIYOR”
İKİ SEÇİM BİRLİKTE YAPILIRSA SORUN OLUR
TSK DÜŞMANCA TUTUMLARA EN SERT KARŞILIĞI VERECEK GÜÇTEDİR
BAŞLADIĞIMIZ NOKTANIN ÇOK DAHA İLERİSİNDEYİZ
BM KARARLARI AYET DEĞİLDİR
ÖZERSAY’DAN 5+1 UYARISI
Töre: “BM kararları, ayet değil!”
Cumhurbaşkanı Erhürman: “Kıbrıs Türk halkının çözüm iradesi benim aldığım yüzde 63 oyun dahi üzerindedir”