Sağlık Bakanlığı’nda dün Bulaşıcı Hastalıklar Üst Komitesi toplandı.
Her yıl olduğu gibi bu yıl da kış mevsiminde ülkede görülen grip vakalarındaki artışın, dünyada görülen artışla paralel seyrettiği kaydedildi. Toplantıda, Sağlık Bakanlığı tarafından temin edilen grip (influenza) aşılarının, talep eden vatandaşlara sağlık merkezlerinde uygulandığı ve aşılama hizmetinin planlandığı şekilde sürdürüldüğü bildirildi. Grip aşısının, “6 aylık ve üzerindeki bireylere, yıllık olarak, tercihen Kasım ayından itibaren” uygulandığı belirtilirken, aşının özellikle risk gruplarına, bu kişilere bakım verenlere ve gripten korunmak isteyen herkese önerildiği kaydedildi.
ÖLÜMÜNÜN 35’İNCİ YILINDA ANILIYOR
'Kıbrıs Türkü eşek değil havucun peşinden gitmeyecek'
Öztürkler, Gafarova ile görüştü: Kardeşlik ilişkilerimizi daha da güçlendireceğiz
Türkiye Milli Savunma Bakanlığı: Çözüm iki devlet temelinde mümkündür
KSTÜ mezunlarını uğurladı
“Doğaya Dokun, İz Bırakma” etkinliğinde sahil temizliği yapıldı
Cumhurbaşkanlığı'nda Gençlik Koordinasyonu toplantısı
Erhürman'dan Rum basınında yer alan iddia ve yürütülen tartışmalara yanıt
KKTC Kahramanmaraşlılar Yardımlaşma ve Dayanışma Derneği 1. yılını kutladı