Türkiye Cumhuriyeti'nin kurucusu Mustafa Kemal Atatürk’ün çocuklara armağan ettiği 23 Nisan Ulusal Egemenlik ve Çocuk Bayramı, ülke genelinde bugün tören ve etkinliklerle kutlanacak.
Kutlamalar çerçevesinde dün Bakanlar Kurulu’nda Başbakan’ın koltuğuna oturan Gazi Canbulat İlkokulu öğrencisi Ebrar Birgin, “Bize bu güzel günü armağan eden Atatürk’e teşekkür ederiz. Dünya bir günlüğüne olsa bile çocuklara bırakılsa hep kardeşlik ve dostluk kazanacak” dedi. Başbakan Üstel de yaptığı kısa konuşmada, bugünün küçüklerinin yarının büyükleri olacağına dikkat çekerek, “Görevlerimizi geleceğin idarecisi olacak olan çocuklarımıza bırakacağız” dedi
'Kıbrıs Türkü eşek değil havucun peşinden gitmeyecek'
Öztürkler, Gafarova ile görüştü: Kardeşlik ilişkilerimizi daha da güçlendireceğiz
Türkiye Milli Savunma Bakanlığı: Çözüm iki devlet temelinde mümkündür
KSTÜ mezunlarını uğurladı
“Doğaya Dokun, İz Bırakma” etkinliğinde sahil temizliği yapıldı
Cumhurbaşkanlığı'nda Gençlik Koordinasyonu toplantısı
Erhürman'dan Rum basınında yer alan iddia ve yürütülen tartışmalara yanıt
KKTC Kahramanmaraşlılar Yardımlaşma ve Dayanışma Derneği 1. yılını kutladı
KARMA OYU SADELEŞTİRİN