Hayvan Üreticileri ve Yetiştiricileri Birliği Başkanı Mustafa Naimoğulları, 'Derdimiz hayatı pahalılaştırmak değil, üretimi devam ettirebilmek' dedi.
Üreticilerin girdi maliyetleri altında ezildiğini kaydeden Naimoğulları, yem fiyatına yüzde 15 zam geldiğini, ay sonu itibarıyla elektriğe de yüzde 23 zam geleceğini savundu. Naimoğulları, “Sesimizi duyurmaya çalışıyoruz. Biz Başbakanlığın önünden gidecek değiliz” diye konuştu. Hak aramak için geldiklerini, kimseyi mağdur etmek istemediklerini kaydeden Naimoğulları, “Bizim derdimiz ortalığı kırıp, dökmek değil. Üreticiyi tahrik etmeyeceksiniz, üretici de demirleri orayı burayı kırmayacak” ifadelerini kullandı. Naimoğulları, toplumun tüm kesimlerini bugün Başbakanlık önünde yapılacak eyleme destek vermeye çağırdı.
KARMA OYU SADELEŞTİRİN
‘ONLİNE CASİNOLAR ÜLKE EKONOMİSİNİ TEHDİT EDİYOR’
Üstel: “Önceliğimiz yeni tavizler vermek değil; devletimizi güçlendirmektir'
Caner Gönyeli Arama Kurtarma Tatbikatı’nın deniz safhası başladı
KTMMOB ile GİKAD arasında iş birliği protokolü imzalandı
Barış Kurulu Güney Kıbrıs’taki tatil beldesinde toplanıyor
Kumyalı Sahil Etkinlik Alanı hizmete açıldı
“Kuzey Kıbrıs Türk Cumhuriyeti Coğrafyası” adlı kitabın tanıtımı yapılacak
Kıbrıs Türk tarımsal ürünlerinin AB pazarlarındaki potansiyeli değerlendirildi