Emlakçılar Birliği Başkanı Hasan Sungur, Meclis’ten geçen Kıbrıs Türk Emlakçılar Birliği Yasa Önerisini değerlendirdi.
Yasayla daha kurumsal hareket edebileceklerini belirten Sungur, şu ifadeleri kullandı: “Bugünlere kolay gelinmedi. Bu 17 yıllık bir yolculuk. Bizim için yasamızın geçmesi son derece önemliydi. Mücadelemiz henüz bitmedi. En az bu yasa kadar önemli olan Lisans Yasası da bizim için hayati bir öneme sahiptir. Bugünden tezi yok bu yasa önerisinin geçmesi için çalışmaya başlayacağız.”
54. Geleneksel İskele Festivali bu akşam başlıyor
69’uncu Dönem Bedelli Askerlik yoklaması 6 Temmuz’da yapılacak
Avrupa Bölgesel Yangın Söndürme Merkezi, RMMO’ya devredildi
Hürmüz Boğazı'nda tahliye planı askıya alındı: Kargo gemisine saldırı düzenlendi
Alevi Kültür Merkezi “Aşure Lokması” etkinliği düzenliyor
Serdaroğlu: Ülkeyi asgari ücretliler ve kamu çalışanları değil, emeğin hakkına göz dikenler bu noktaya getirdi
ÖLÜMÜNÜN 35’İNCİ YILINDA ANILIYOR
'Kıbrıs Türkü eşek değil havucun peşinden gitmeyecek'
Öztürkler, Gafarova ile görüştü: Kardeşlik ilişkilerimizi daha da güçlendireceğiz