Rum polisinin, ara bölgeye yakın bir noktada durdurduğu bir araçta, KKTC’ye geçirileceği belirtilen 2 tondan fazla et ele geçirdiği kaydedildi.
Rum basını polisin 25 Temmuz'da, Yeşil Hat yakınlarında durdurduğunu bir araçta, KKTC’ye geçirilmek istenen 2 tondan fazla et ve et ürününün ele geçirildiğini yazdı. Aracın durdurulmasının ardından olay yerine Gümrük Dairesi yetkililerinin çağırıldığını, etlerin gerekli mühürleri taşımaması ve taşınma koşullarının uygunsuz araçla yapılması sebebiyle etlere el konulduğunu belirten gazeteler, etlerin imha edildiğini, araca ise el konulduğunu aktardı. Gazeteler, aracın, 200 euro ceza karşılığında sahibine teslim edildiğini ve karşılıklı uzlaşı sonucunda da 500 euro daha ceza yazıldığını vurguladı.
RUMLARIN UMUDU: TÜRKİYE İKİ DEVLETLİ TEZDEN VAZGEÇEBİLİR!
Güney Kıbrıs'ta kayıp yabancı öğrencinin cesedi bulundu
ABD KONGRE HEYETİ RUM LİDERLE GÖRÜŞTÜ
GUTERRES’İN BİR PLANI VAR!
AB’DEN KIBRIS SORUNUNDA DAHA AKTİF ROL TALEP ETTİ
‘MAFYA DEVLETİ’ İLE SUÇLANAN ANASTASİADİS KÖŞEYE SIKIŞTI
HOLGUİN ATİNA’DA: KIBRIS SORUNDA OLUŞTURULAN İVMEYİ KORUMALIYIZ
BM ÇERÇEVESİ DIŞINDA BİR GİRİŞİM OLAMAZ
GÜNEY KIBRIS ÇARK ETTİ!