Güney Kıbrıs'ta kadınların gönüllülük esasına dayalı olarak askere alınmasına yönelik yasa tasarısı, Rum Bakanlar Kurulu tarafından onaylandı.
İlk kez Ekim ayında lise ve teknik okullardan kadınlar askere alınacak. 2025, Rum Milli Muhafız Ordusu’nda kadınların yılı olarak belirlendi. Rum Savunma Bakanı Vasilis Palmas bakanlar kurulu toplantısının ardından yaptığı açıklamada hükümetin bu kararının silahlı kuvvetlerin dönüşümünü ve modernizasyonunu yansıttığını aynı zamanda herkesin vatanın savunması ve güvenliğine katkısı açısından önemli bir adım teşkil ettiğini ifade etti.
Kıbrıs sorununda gözler New York’taki Guterres-Holguin görüşmesinde
Konstantinos Kombos: Gazze toplantısının organizatörü değiliz, katılmıyoruz da
Rum Meclisi'nde trafik kamerası cezaları tartışıldı
KONUT SATIŞLARI YÜZDE 10 ARTTI
RUMLARIN UMUDU: TÜRKİYE İKİ DEVLETLİ TEZDEN VAZGEÇEBİLİR!
Güney Kıbrıs'ta kayıp yabancı öğrencinin cesedi bulundu
ABD KONGRE HEYETİ RUM LİDERLE GÖRÜŞTÜ
GUTERRES’İN BİR PLANI VAR!
AB’DEN KIBRIS SORUNUNDA DAHA AKTİF ROL TALEP ETTİ