TMT Mücahitler Derneği Genel Başkanı Celal Bayar kınama mesajı yayınlayarak, Kıbrıs Türk halkının yüzyıllardır Kıbrıs’ta Türklüğü savunduğuna işaret etti.
“Ağır bedeller ödedik. Katliamlar yaşadık, şehitler verdik. Anavatan Yavruvatan beraberliğinde Mehmetçik ve Mücahidin alın teri ve kanı ile, 20 Temmuz 1974 Mutlu Barış Harekâtı ile tarihi bir sonuç elde ettik. Adaya barış ve özgürlük geldi. Devlet olduk.” diyen Bayar, mesajına söyle devam etti: “50 yıl sonra halâ Kıbrıs Türkü’nü aşağılamak çok büyük bir ayıptır. Bunu şiddetle kınıyoruz. Bizler hiçbir zaman Türklüğümüzden ödün vermedik. Andımızın gereğini yerine getirdik. Milli Kıbrıs Davamız devam etmektedir. Bizim Anavatan’a ne kadar ihtiyacımız varsa, Anavatanın da Kıbrıs’a ihtiyacı vardır.”
ÖLÜMÜNÜN 35’İNCİ YILINDA ANILIYOR
'Kıbrıs Türkü eşek değil havucun peşinden gitmeyecek'
Öztürkler, Gafarova ile görüştü: Kardeşlik ilişkilerimizi daha da güçlendireceğiz
Türkiye Milli Savunma Bakanlığı: Çözüm iki devlet temelinde mümkündür
KSTÜ mezunlarını uğurladı
“Doğaya Dokun, İz Bırakma” etkinliğinde sahil temizliği yapıldı
Cumhurbaşkanlığı'nda Gençlik Koordinasyonu toplantısı
Erhürman'dan Rum basınında yer alan iddia ve yürütülen tartışmalara yanıt
KKTC Kahramanmaraşlılar Yardımlaşma ve Dayanışma Derneği 1. yılını kutladı