Kıbrıs Türk Amme Memurları Sendikası (KTAMS) ile Kıbrıs Türk Kamu Görevlileri Sendikası (KAMUSEN), gardiyan eksikliği nedeniyle dün 08.00-20.00 saatleri arasında Merkezi Cezaevi’nde uyarı grevi yaptı.
KTAMS Başkanı Bengihan, şu an eski ve yeni cezaevinde 190’ı KKTC vatandaşı toplam 800 kişi olduğunu söyledi. Polisin, mahkemelerin ve Merkezi Cezaevi’nin iş yüküne işaret eden Bengihan, Şartlı Tahliye Tüzüğü’nün 6 kez değiştirildiğini, ayda iki kez şartlı tahliye yapıldığını belirterek, bu da olmasa mahkûm sayısının bini geçeceğini savundu.
ÖLÜMÜNÜN 35’İNCİ YILINDA ANILIYOR
'Kıbrıs Türkü eşek değil havucun peşinden gitmeyecek'
Öztürkler, Gafarova ile görüştü: Kardeşlik ilişkilerimizi daha da güçlendireceğiz
Türkiye Milli Savunma Bakanlığı: Çözüm iki devlet temelinde mümkündür
KSTÜ mezunlarını uğurladı
“Doğaya Dokun, İz Bırakma” etkinliğinde sahil temizliği yapıldı
Cumhurbaşkanlığı'nda Gençlik Koordinasyonu toplantısı
Erhürman'dan Rum basınında yer alan iddia ve yürütülen tartışmalara yanıt
KKTC Kahramanmaraşlılar Yardımlaşma ve Dayanışma Derneği 1. yılını kutladı