Başbakan Ünal Üstel, Azerbaycan ile iş birliğini daha da ileriye taşımak amacıyla çeşitli faaliyetler yürüttüklerini belirterek, “Partiler arası zirve toplantısında KKTC bayrağı yine Şuşa’da dalgalanacak.” dedi.
Azerbaycan’da olmaktan büyük bir memnuniyet duyduğunu dile getiren Üstel, “Çünkü burası bizim kendi vatanımız gibidir. Kuzey Kıbrıs Türk Cumhuriyeti ayrı bir devlet olsa da Azerbaycan’daki kardeşlerimizin yanına geldiğimizde kendimizi evimizde gibi hissediyoruz.” dedi. Azerbaycan Cumhurbaşkanı İlham Aliyev'in, kendilerine her zaman ve her platformda güçlü bir destek verdiğini ve vermeye devam ettiğini ifade eden Üstel, Aliyev ve Azerbaycan halkına teşekkürlerini iletti. Üstel, Azerbaycan ile iş birliğini daha da ileriye taşımak amacıyla çeşitli faaliyetler yürüttüklerini belirterek, “İş insanlarımızın katılımıyla düzenlenen turizm ve ticaret fuarı vesilesiyle buradayız. Ayrıca Şuşa’da düzenlenecek zirve toplantısına en üst düzeyde katılım sağlayacağız.” şeklinde konuştu.
SPOR BÜTÇESİ 20 MİLYONDAN 1 MİLYAR TL’YE YÜKSELTİLDİ!
KIBRIS'TA GELECEK ORTAK AKILLA İNŞA EDİLECEK!..
TÜRKİYE’NİN ONAY VERMEDİĞİ HİÇBİR ÖNERİ HAYATA GEÇMEZ
HEDEFİMİZ İSTİKRARLI BİR HÜKÜMET
ARKLI İLE ÇELER’DEN SİYASİ TANGO!
BRTK YASASI OY BİRLİĞİYLE GENEL KURUL’A SEVK EDİLDİ
“KIBRIS TÜRKÜ EŞEK DEĞİLDİR HAVUCUN PEŞİNDEN GİTMEYECEK”
'Kıbrıs'ta gelecek ortak akılla inşa edilecek'
'En düşük oy senaryosunda bile tek başına iktidar mümkün'