Kıbrıs Türk halkının güvenliği için 20 Temmuz 1974’te gerçekleştirilen Kıbrıs Barış Harekatı’nın ardından Cenevre’de sonuçsuz kalan görüşmeler üzerine 14 Ağustos’ta ‘Ayşe tatile çıksın’ parolasıyla başlayan ikinci aşamanın üzerinden 51 yıl geçti.
Adada kalıcı barışın tesis edilmesini ve Kıbrıs Türk halkının güvenliğinin teminat altına alınmasını sağlayan ikinci aşamanın yıl dönümü dolayısıyla bugün çeşitli törenler düzenlenecek. Bu kapsamda, ikinci harekatla özgürlüğe kavuşan Gazimağusa, Lefke ve Serdarlı’da kutlamalar yapılırken; toplu katliamların yaşandığı Taşkent, Muratağa-Sandallar ve Atlılar’da şehit düşenler anılacak.
54. Geleneksel İskele Festivali bu akşam başlıyor
69’uncu Dönem Bedelli Askerlik yoklaması 6 Temmuz’da yapılacak
Avrupa Bölgesel Yangın Söndürme Merkezi, RMMO’ya devredildi
Hürmüz Boğazı'nda tahliye planı askıya alındı: Kargo gemisine saldırı düzenlendi
Alevi Kültür Merkezi “Aşure Lokması” etkinliği düzenliyor
Serdaroğlu: Ülkeyi asgari ücretliler ve kamu çalışanları değil, emeğin hakkına göz dikenler bu noktaya getirdi
ÖLÜMÜNÜN 35’İNCİ YILINDA ANILIYOR
'Kıbrıs Türkü eşek değil havucun peşinden gitmeyecek'
Öztürkler, Gafarova ile görüştü: Kardeşlik ilişkilerimizi daha da güçlendireceğiz