Güney Kıbrıs Meteoroloji Dairesi “kırmızı alarm” verdi. İç kesimlerde 45, yüksek kesimlerde 37 dereceyi bulacak sıcaklık nedeniyle elzem durumlar dışında dışarı çıkılmaması uyarısı yaptı.
Hastaneler, itfaiye ve Orman Dairesi dahil tüm birimler teyakkuza geçirildi, elektrik kullanımı konusunda da uyarılar yapıldı. iki hafta önce yaşanan aşırı sıcak hava nedeniyle birçok kişi sıcak çarpması yüzünden hastanelere başvurmuştu.
Kıbrıs sorununda gözler New York’taki Guterres-Holguin görüşmesinde
Konstantinos Kombos: Gazze toplantısının organizatörü değiliz, katılmıyoruz da
Rum Meclisi'nde trafik kamerası cezaları tartışıldı
KONUT SATIŞLARI YÜZDE 10 ARTTI
RUMLARIN UMUDU: TÜRKİYE İKİ DEVLETLİ TEZDEN VAZGEÇEBİLİR!
Güney Kıbrıs'ta kayıp yabancı öğrencinin cesedi bulundu
ABD KONGRE HEYETİ RUM LİDERLE GÖRÜŞTÜ
GUTERRES’İN BİR PLANI VAR!
AB’DEN KIBRIS SORUNUNDA DAHA AKTİF ROL TALEP ETTİ