Cumhuriyet Meclisi Başkanı Ziya Öztürkler, Kıbrıs sorunu konusunda yıllardır sürdürülen görüşmelerin Kıbrıs Türk halkına hiçbir somut kazanım sağlamadığını belirterek, bu dönemin artık kapandığını vurguladı.
Öztürkler, “Artık KKTC, uluslararası görünürlüğü, hak ettiği seviyeye ulaşmaya başlamıştır. Bu, Anavatan Türkiye ile izlediğimiz proaktif politikanın bir yansımasıdır” dedi. Türk Devletleri Teşkilatı bünyesinde KKTC’nin görünürlüğünün arttığını ifade eden Öztürkler, Cumhurbaşkanı Ersin Tatar’ın Azerbaycan Cumhurbaşkanı İlham Aliyev ile yaptığı görüşmeyi ve kendi Kazakistan temaslarında Cumhurbaşkanı Kasım Cömert Tokayev ile bir araya gelmesini örnek göstererek, bu temasların artık uluslararası düzeyde kabul gördüğünü söyledi. Bu gelişmelerin KKTC’nin diplomatik statüsünün güçlendiğinin açık göstergesi olduğunu vurguladı.
ALLANMIŞ PULLANMIŞ TUZAĞA DÜŞMEYELİM
KIBRIS'TA HAKİKATİN ADI İKİ MİLLETTİR!..
BAHÇELİ’NİN DAVAMIZA VERDİĞİ DESTEK BİZİM İÇİN KIYMETLİDİR
BU KAOSUN SORUMLUSU CUMHURBAŞKANI’DIR!
KAMU KAYNAKLARI HALKIN REFAHI İÇİN KULLANILACAK!
YILLARDIR YAPILMAYANI YAPIYORUZ
TAM Parti ve CTP, İskele’de bir araya geldi
İncirli: “Üretime ve adil paylaşıma dayalı bir ekonomi kuracağız”
Ertuğruloğlu: “Kıbrıs sorununun yegâne ve gerçek çözümü iki egemen eşit devlettir”