Türkiye Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan, Gazze'de sağlanan ateşkesten memnuniyet duyduklarını belirtirken, Türkiye'nin görev gücünde yer alacağını da açıkladı.
Erdoğan, uzun bir süredir Gazze'de akan kanın durması için yoğun bir çaba içinde olduklarını söyleyerek 'Bugün de imzalar atıldı. Şarm El Şeyh’de yürütülen, Türkiye olarak katkı sağladığımız Hamas-İsrail görüşmelerinin Gazze'de ateşkesle sonuçlanmasından büyük memnuniyet duyuyoruz.' dedi.
Trump'tan, Netanyahu'ya 'Yahudiler senden bıktı' tepkisi
BAŞBAKAN İSTİFA ETTİ
BEĞENMEZSEM BOMBA ATMAYA DEVAM EDERİM
İRAN’LA BARIŞ ANLAŞMASI TAMAM
Kadınlara ve gençlere daha fazla temsil: Abbas Filistin seçim yasasını değiştirdi
SAVUNMA BAKANI İSTİFA ETTİ
Arnavutluk'ta turizm projesine karşı protestolar:'Arnavutluk satılık değildir'
MİLLETVEKİLİ MAAŞI YÜZDE 40 DÜŞÜRÜLDÜ
BM Gıda ve Tarım Örgütü: 'Hürmüz Boğazı'nın kapanması, küresel gıda güvenliği riskidir'