Ülke genelinde dün sabah 06.00’dan itibaren başlayan ve saatler süren elektrik kesintisi halkı perişan etti.
Saat 10.00 sıralarında gelip tekrar giden elektrik arızasıyla ilgili açıklama yapan Kıb-Tek, frekans sorunu sebebiyle santrallerin yeniden devre dışı kaldığını ancak öğleden sonra bölgelere elektrik verilmeye başlandığını duyurdu. “Tozlu hava sistemi durdurdu” açıklaması yapan Kıb-Tek, “Yüksek gerilim hatlarındaki cam izolatörlerde toz, nem ve kurak hava koşullarının birleşmesi sonucu oluşan kısa devrelerden arıza yaşandı” ifadelerine yer verdi.
KIBRIS’TA İKİ TEHLİKELİ SİVRİSİNEK TESPİT EDİLDİ
ORMAN YANGINLARINA KARŞI ALARMA GEÇİLDİ
ÇEVRE GÜNÜNDE KARNE NOTUMUZ ZAYIF ÇIKTI!
ASKER HASTANESİ SİVİLE DE BAKACAK
CEZA YASASI YÜRÜRLÜKTE
Kuzey Kıbrıs Kentler Forumu başladı
İdari, Kamu ve Sağlık İşleri Komitesi gündemindeki yasa önerilerini görüştü
Kamu-İş’in düzenlediği, “Toplu İş Sözleşmesi Yasası ve Uygulamaları” panelinin ikincisi yapıldı
Ceza Muhakemeleri Usulü (Değişiklik) Yasası Resmi Gazete’de yayımlandı