Ülke genelinde dün sabah 06.00’dan itibaren başlayan ve saatler süren elektrik kesintisi halkı perişan etti.
Saat 10.00 sıralarında gelip tekrar giden elektrik arızasıyla ilgili açıklama yapan Kıb-Tek, frekans sorunu sebebiyle santrallerin yeniden devre dışı kaldığını ancak öğleden sonra bölgelere elektrik verilmeye başlandığını duyurdu. “Tozlu hava sistemi durdurdu” açıklaması yapan Kıb-Tek, “Yüksek gerilim hatlarındaki cam izolatörlerde toz, nem ve kurak hava koşullarının birleşmesi sonucu oluşan kısa devrelerden arıza yaşandı” ifadelerine yer verdi.
54. Geleneksel İskele Festivali bu akşam başlıyor
69’uncu Dönem Bedelli Askerlik yoklaması 6 Temmuz’da yapılacak
Avrupa Bölgesel Yangın Söndürme Merkezi, RMMO’ya devredildi
Hürmüz Boğazı'nda tahliye planı askıya alındı: Kargo gemisine saldırı düzenlendi
Alevi Kültür Merkezi “Aşure Lokması” etkinliği düzenliyor
Serdaroğlu: Ülkeyi asgari ücretliler ve kamu çalışanları değil, emeğin hakkına göz dikenler bu noktaya getirdi
ÖLÜMÜNÜN 35’İNCİ YILINDA ANILIYOR
'Kıbrıs Türkü eşek değil havucun peşinden gitmeyecek'
Öztürkler, Gafarova ile görüştü: Kardeşlik ilişkilerimizi daha da güçlendireceğiz