CTP Milletvekili Sıla Usar İncirli, Cumhurbaşkanlığı seçim sonuçlarının Kıbrıs Türk halkının ortak hedefler için birleşebildiğini gösterdiğini söyledi.
İncirli, çözüme yönelik yeni bir süreç başladığını belirterek, “CTP ülkeyi yönetmeye hazırdır” ifadelerini kullandı. İncirli, “Her alanda, tüm kesimleri dinleyerek, anlayarak, katılımcılıkla çözmemiz gereken çok sayıda sorun var. Büyük bir dağınıklık var, bu giderilmelidir” dedi. Partinin öncelikli hedefinin CTP’yi güçlü biçimde iktidara taşımak olduğunu vurgulayan İncirli, uluslararası konjonktürün ve Tufan Erhürman’ın yüksek oyla seçilmesinin çözüm süreci için yeni bir kapı araladığını ifade etti.
HAKLARIMIZ DAHA FAZLA GÖRMEZDEN GELİNEMEZ
BU TANIM IRKÇILIK VE FAŞİSTLİKTİR
MİLLİ EĞİTİM BAKANI’NI CANLI YAYINA DAVET ETTİ
SIRF YAKINDA SEÇİM VAR DİYE UMUT TACİRLİĞİ YAPILMASIN!
RUMLAR MARAŞ'I DA ALSA NEYE 'EVET' DİYECEK?
“ÇÖZÜM İSTEYENLER GERÇEKÇİ,ÇÖZÜMSÜZLÜĞÜ SAVUNAN HAYALCİ”
DEVLETİMİZ VE TOPRAĞIMIZ PAZARLIK KONUSU EDİLEMEZ
'KIBRIS SORUNUNDA UMUT TACİRLİĞİNE DEĞİL GERÇEKÇİ YAKLAŞIMLARA İHTİYAÇ VAR'
Akansoy, “İsviçre Deneyimi ve Yeniden Birleşmiş Bir Kıbrıs İçin Perspektifler” panelinde konuşacak