Rum Dışişleri Bakanı Konstandinos Kombos’un dün ABD Dışişleri Bakanı Marco Rubio ile Washington’da görüştü. Rum basını ABD’nin, Güney Kıbrıs’ın ocak ayında devralacağı Avrupa Birliği Konseyi Dönem Başkanlığı’yla yakından ilgilendiğini ve Kombos’un, ABD-AB gündemiyle ilgili sunum yapma fırsatı bulduğunu yazdı.
Habere göre Kombos, Rubio ile görüşmesinde ABD’li şirketlerin Güney Kıbrıs’ın sözde “Münhasır Ekonomik Bölgesi” (MEB) içerisindeki varlığıyla bağlantılı olarak enerji iş birliğini ele aldıklarını kaydetti. Gazete, görüşmede Kıbrıs sorununun da ele alındığını ve daha önceki görevi nedeniyle Kıbrıs sorununa aşina olan Rubio’nun, ABD’nin Kıbrıs sorununun çözüm zeminiyle ilgili tutumunu teyit ederek, görüşmelerde ilerleme sağlanmasının gerekliliğini vurguladığını yazdı.
Rum Meclisi'nde trafik kamerası cezaları tartışıldı
KONUT SATIŞLARI YÜZDE 10 ARTTI
RUMLARIN UMUDU: TÜRKİYE İKİ DEVLETLİ TEZDEN VAZGEÇEBİLİR!
Güney Kıbrıs'ta kayıp yabancı öğrencinin cesedi bulundu
ABD KONGRE HEYETİ RUM LİDERLE GÖRÜŞTÜ
GUTERRES’İN BİR PLANI VAR!
AB’DEN KIBRIS SORUNUNDA DAHA AKTİF ROL TALEP ETTİ
‘MAFYA DEVLETİ’ İLE SUÇLANAN ANASTASİADİS KÖŞEYE SIKIŞTI
HOLGUİN ATİNA’DA: KIBRIS SORUNDA OLUŞTURULAN İVMEYİ KORUMALIYIZ