Başbakan Ünal Üstel, Yakın Doğu Üniversitesi (YDÜ) Hastanesinde “fıtık” tanısıyla operasyon geçirdi.
Ameliyatı başarılı geçen Ünal Üstel’in, birkaç güne taburcu olması bekleniyor. Sağlık Bakanı Hakan Dinçyürek ile YDÜ Hastanesi Başhekimi Prof. Dr. Salih Müjdat Balkan, Başbakan Üstel’in sağlık durumuyla ilgili bilgilendirme toplantısı düzenledi. Dinçyürek, Başbakan Üstel’in önceki sabah ağrı şikayetlerinin başladığını, gün içinde bu ağrıların arttığını ve bunun üzerine daha önce aynı şikayetten dolayı ameliyat olduğu YDÜ Hastanesi'ne başvurduğunu kaydetti. Dinçyürek, Üstel’in önceki gece saat 22.00 sıralarında YDÜ Hastanesi'ne geldiğini ve kendisini daha önce ameliyat eden ekip tarafından yapılan muayenesinde acil bir durum tespit edilerek, operasyona alındığını anlattı.
54. Geleneksel İskele Festivali bu akşam başlıyor
69’uncu Dönem Bedelli Askerlik yoklaması 6 Temmuz’da yapılacak
Avrupa Bölgesel Yangın Söndürme Merkezi, RMMO’ya devredildi
Hürmüz Boğazı'nda tahliye planı askıya alındı: Kargo gemisine saldırı düzenlendi
Alevi Kültür Merkezi “Aşure Lokması” etkinliği düzenliyor
Serdaroğlu: Ülkeyi asgari ücretliler ve kamu çalışanları değil, emeğin hakkına göz dikenler bu noktaya getirdi
ÖLÜMÜNÜN 35’İNCİ YILINDA ANILIYOR
'Kıbrıs Türkü eşek değil havucun peşinden gitmeyecek'
Öztürkler, Gafarova ile görüştü: Kardeşlik ilişkilerimizi daha da güçlendireceğiz