KAMU KAYNAKLARI HALKIN REFAHI İÇİN KULLANILACAK!

CTP Genel Başkanı Sıla Usar İncirli, Ulukışla ziyaretinde üretime ve adil paylaşıma dayalı ekonomik modeli hayata geçirme kararlılığını vurguladı.

CTP Genel Başkanı Sıla Usar İncirli, Ulukışla ziyaretinde üretime ve adil paylaşıma dayalı ekonomik modeli hayata geçirme kararlılığını vurguladı.

İncirli, kamu kaynaklarının halkın refahı için kullanılacağını belirterek, 2027’de iktidarın halkın olacağını söyledi. . Ekonomik tabloyu da değerlendiren İncirli, enflasyonun kontrol altına alınamadığını ve halkın alım gücünün ciddi şekilde eridiğini ifade ederek, hükümetin hayat pahalılığıyla mücadele etmek yerine bu soruna kayıtsız kaldığını söyledi. İncirli, hükümetin ülkeyi milyarlarca liralık borç yükü altına soktuğunu, çocukların geleceğini ipotek altına aldığını kaydederek, “Borcun borçla, faizlerin ise yeni borçlarla ödendiği sürdürülemez bir yapı yaratıldı' dedi

Bu haber 25 defa okunmuştur

:

:

:

:

DİĞER HABERLER