Bayındırlık ve Ulaştırma Bakanı Erhan Arıklı, hükümet ortaklarının, narenciye ihracatında yaşanan krizin çözümü için Türkiye’de sürdürdüğü temaslara işaret ederek, Türkiye’nin, narenciye üreticilerine yönelik herhangi bir ambargo uygulamadığını söyledi.
Arıklı, “Her konuda olduğu gibi bu konuda da Türkiye zor durumda bırakıldı. Her defasında yardımımıza koşuyor ancak yine de yaranamıyor” dedi. Arıklı, “TC Cumhurbaşkanı Yardımcısı Cevdet Yılmaz ile görüşme fırsatı bulmamız çok iyi oldu. Başbakan Ünal Üstel’in narenciyeyle ilgili yaşanan tüm sorunları ve sıkıntıların nelere yol açacağını anlattı. Sayın Yılmaz üreticilerin madğuriyet yaşamaması için ellerinden geleni yapacaklarını vurguladı. Türkiye, narenciyedeki bulaşın ülkeye ulaşması noktasında tedirginlik yaşıyor. Bulaşın ulaşması halinde 30 milyon dolarlık ihracat sekteye uğrayabilir” ifadelerini kullandı.
ERHÜRMAN’IN DÖRT MADDESİ TAM BİR LAF KALABALIĞIDIR!
HASAN TAÇOY AKPA’YA SESLENDİ: SAĞLIĞA ERİŞİM İNSAN HAKKIDIR!
TÜRK DÜNYASINDA DAHA GÜÇLÜ TEMSİL EDİLMELİYİZ
ANKARA’DA ERCAN’IN EKSİKLERİNİ ANLATTILAR
GÖZLER NEW YORK’TAKİ HOLGUİN GUTERRES GÖRÜŞMESİNE ÇEVRİLDİ
SAĞLIKTA SON ÜÇ YILDA DEV YATIRIM
KARMA OY KALDIRILIRSA SEÇMENİN YÜZDE 11'İ SANDIĞA GİTMEYECEK
“ORTADA HENÜZ BİR PLAN YOK BM YENİ BİR İNİSİYATİF ALMIŞTIR”
Toros: “Ortada henüz bir plan yok, BM yeni bir inisiyatif almıştır”