CTP Genel Başkanı Tufan Erühman, narenciye ihracatında yaşanan sorunu işaret ederek, “Güzelyurt’ta herkes zararda” dedi.
CTP Genel Başkanı Tufan Erhürman, narenciye ihracatında yaşanan sorunlarla ilgili kişisel sosyal medya hesabından açıklama yaptı. Vektör böceklerinin güneyde bulunduğuna yönelik Ağustos 2023'te çıkan Avrupa Birliği (AB) raporunu hatırlatan Erhürman, konuyla ilgili açıklamasını şu şekilde sürdürdü: “Ağustos 2023'ten Mart 2024'e kadar geçen upuzun bir süre... Ve bu sürecin sonunda ‘hükümet’in üç ortağı palas pandıras Türkiye'ye gidip, ‘müjdeli haber’le toplantıdan ayrılıyor: Merak etmeyin, ‘Türkiye'den gelecek bir ekip üreticiyi tazmin için çalışma yapacak!’ Biz bunu bile yapamıyoruz. Onu da Türkiye yapacak! Sırada on binlerce ton valensiya var. Sırada gelecek yıl var! Ne olacak? Meraklanmayın. Becerikli, basiretli, ülkemizde üretenin, üreticinin her zaman yanında olan ‘hükümet’imiz çözümü buldu ve ilan etti: Halledeceyik!..”
ERHÜRMAN’IN DÖRT MADDESİ TAM BİR LAF KALABALIĞIDIR!
HASAN TAÇOY AKPA’YA SESLENDİ: SAĞLIĞA ERİŞİM İNSAN HAKKIDIR!
TÜRK DÜNYASINDA DAHA GÜÇLÜ TEMSİL EDİLMELİYİZ
ANKARA’DA ERCAN’IN EKSİKLERİNİ ANLATTILAR
GÖZLER NEW YORK’TAKİ HOLGUİN GUTERRES GÖRÜŞMESİNE ÇEVRİLDİ
SAĞLIKTA SON ÜÇ YILDA DEV YATIRIM
KARMA OY KALDIRILIRSA SEÇMENİN YÜZDE 11'İ SANDIĞA GİTMEYECEK
“ORTADA HENÜZ BİR PLAN YOK BM YENİ BİR İNİSİYATİF ALMIŞTIR”
Toros: “Ortada henüz bir plan yok, BM yeni bir inisiyatif almıştır”