Avrupa Parlamentosu Rum Milletvekili Fidias, yaptığı konuşmada 1974’teki barış harekatı için gösterilen tüm tepkilere rağmen “Kıbrıs’ta işgal oldu” demedi.
Kıbrıs Türklerini de anlamak gerekir noktasında kaldı. 1974 Barış Harekatı’nın yapılmasının bir gerekçesi olduğu üzerinde durdu. Konuşmasında “Bölünüş” kelimesini kullanırken, işgal kelimesini kullanmadı. En son bir gazetecinin sorusuna, “İşgal demedim diye kızıyorlar. Ama ben tüm Adayı temsil ediyorum. Kıbrıs Türklerini seviyorum, onlar da beni seviyor…” yanıtını verdi.
KONUT SATIŞLARI YÜZDE 10 ARTTI
RUMLARIN UMUDU: TÜRKİYE İKİ DEVLETLİ TEZDEN VAZGEÇEBİLİR!
Güney Kıbrıs'ta kayıp yabancı öğrencinin cesedi bulundu
ABD KONGRE HEYETİ RUM LİDERLE GÖRÜŞTÜ
GUTERRES’İN BİR PLANI VAR!
AB’DEN KIBRIS SORUNUNDA DAHA AKTİF ROL TALEP ETTİ
‘MAFYA DEVLETİ’ İLE SUÇLANAN ANASTASİADİS KÖŞEYE SIKIŞTI
HOLGUİN ATİNA’DA: KIBRIS SORUNDA OLUŞTURULAN İVMEYİ KORUMALIYIZ
BM ÇERÇEVESİ DIŞINDA BİR GİRİŞİM OLAMAZ