Yüksek Mahkeme Başkanı Bertan Özerdağ, “Yüksek Mahkeme’nin yeni binaya taşınmasıyla mevcut bina Lefkoşa Kaza Mahkemesi’nin kullanımına bırakılacak” açıklamasında bulundu.
Yüksek Mahkeme ile Millet Kütüphanesi’nin temel atma töreninde konuşan Özerdağ, yeni binanın günün şartlarına hitap edecek şekilde ve ihtiyaçlar doğrultusunda projelendirildiğini söyledi. Yargının işleyişine önemli katkı sağlayacak Yüksek Mahkeme binasının temel atma töreninde olmaktan memnuniyet duyduğunu ifade eden Özerdağ, yeni binaya taşınılmasıyla mevcut binanın ülkede iş yükünün en fazla olduğu Lefkoşa Kaza Mahkemesi’nin kullanımına bırakılacağını kaydetti.
'Kıbrıs Türkü eşek değil havucun peşinden gitmeyecek'
Öztürkler, Gafarova ile görüştü: Kardeşlik ilişkilerimizi daha da güçlendireceğiz
Türkiye Milli Savunma Bakanlığı: Çözüm iki devlet temelinde mümkündür
KSTÜ mezunlarını uğurladı
“Doğaya Dokun, İz Bırakma” etkinliğinde sahil temizliği yapıldı
Cumhurbaşkanlığı'nda Gençlik Koordinasyonu toplantısı
Erhürman'dan Rum basınında yer alan iddia ve yürütülen tartışmalara yanıt
KKTC Kahramanmaraşlılar Yardımlaşma ve Dayanışma Derneği 1. yılını kutladı
KARMA OYU SADELEŞTİRİN