Güney Kıbrıs Dışişleri Bakanı Konstantinos Kombos ile ABD Dışişleri Bakanı Marco Rubio, telefon görüşmesinde güvenlik ve savunma iş birliğini ele aldı.
Görüşmede Güney Kıbrıs’ın savunmasının güçlendirilmesi ve ABD giriş vizesi programına katılım konuları da değerlendirildi. Güney Kıbrıs Dışişleri Bakanı Kombos, iki ülkenin güvenlik ve savunma alanındaki iş birliği de dahil olmak üzere stratejik ortaklık ilişkisi çerçevesinde ikili meseleleri ele aldıklarını belirtti. Kombos görüşmede ayrıca bölgedeki son gelişmeleri aldıklarını, barış ve istikrarın korunması gerektiğine dair görüşlerini ortaya koyduklarını ifade etti.
RUMLARIN UMUDU: TÜRKİYE İKİ DEVLETLİ TEZDEN VAZGEÇEBİLİR!
Güney Kıbrıs'ta kayıp yabancı öğrencinin cesedi bulundu
ABD KONGRE HEYETİ RUM LİDERLE GÖRÜŞTÜ
GUTERRES’İN BİR PLANI VAR!
AB’DEN KIBRIS SORUNUNDA DAHA AKTİF ROL TALEP ETTİ
‘MAFYA DEVLETİ’ İLE SUÇLANAN ANASTASİADİS KÖŞEYE SIKIŞTI
HOLGUİN ATİNA’DA: KIBRIS SORUNDA OLUŞTURULAN İVMEYİ KORUMALIYIZ
BM ÇERÇEVESİ DIŞINDA BİR GİRİŞİM OLAMAZ
GÜNEY KIBRIS ÇARK ETTİ!