Güney Kıbrıs Dışişleri Bakanı Konstantinos Kombos ile ABD Dışişleri Bakanı Marco Rubio, telefon görüşmesinde güvenlik ve savunma iş birliğini ele aldı.
Görüşmede Güney Kıbrıs’ın savunmasının güçlendirilmesi ve ABD giriş vizesi programına katılım konuları da değerlendirildi. Güney Kıbrıs Dışişleri Bakanı Kombos, iki ülkenin güvenlik ve savunma alanındaki iş birliği de dahil olmak üzere stratejik ortaklık ilişkisi çerçevesinde ikili meseleleri ele aldıklarını belirtti. Kombos görüşmede ayrıca bölgedeki son gelişmeleri aldıklarını, barış ve istikrarın korunması gerektiğine dair görüşlerini ortaya koyduklarını ifade etti.
EUROPOL’ÜN ORGAN TİCARETİ SORUŞTURMASI GÜNEY’E UZANDI
DOĞU AKDENİZ’DE FRANSA’YA ‘HUKUKİ ZEMİN’ SAĞLADILAR!
GÜNEY KIBRIS İLE FRANSA BUGÜN İMZAYI ATIYOR!
TÜRKİYE GÜNEY’E BASKI KURUYOR!
HRİSTODULİDİS UMUDUNU BM TEMSİLCİSİNE BAĞLADI
GÜNEY’E DOĞRUDAN UÇUŞ BAŞLIYOR
RUM BAŞKAN ADAYI BM’DE KAYBETTİ
RUM LİDERDEN KAZAKİSTAN’A ZİYARET
GÜNEY’İN NÜFUSU 1 MİLYONA YAKLAŞTI