Bayındırlık ve Ulaştırma Bakanı Erhan Arıklı, Türkiye’ye giriş yasağı kaldırılan KKTC vatandaşlarıyla ilgili hükümetin ve Cumhurbaşkanlığı makamının süreç için çaba gösterdiğini savunurken, yasağın kaldırıldığının kamuoyuna Cumhurbaşkanı Tufan Erhürman tarafından açıklanmasının siyasi avantaj yarattığını söyledi.
Arıklı, “Neticede bu 15 kişinin yasağı kalktı. Peki bunu, o 15 kişiye ve kamuoyuna kim açıkladı? Cumhurbaşkanı Sayın Tufan Erhürman. Bu durumda bu bir başarı ise, bu kimin hesabına yazılır? Elbette ki Sayın Cumhurbaşkanına” ifadelerini kullandı. Açıklamasının sonunda Başbakan Ünal Üstel’e seslenen Arıklı, “Onun için, hiç uğraşma Sayın Başbakan. Golü tam 90’dan yedik” dedi.
RUM YÖNETİMİ BÖLGEYİ HEDEF HALİNE GETİRİYOR
BİRİLERİ BULUTLAR ÜSTÜNDE HAYAL KURMAYI SÜRDÜRÜYOR
YAZ AYINDA 5+1 İÇİN İTEKLİYORLAR!
TÜRKİYE İÇİŞLERİ BAKANI MUSTAFA ÇİFTÇİ BUGÜN KKTC'YE GELİYOR
DOSTLAR ALIŞVERİŞTE GÖRSÜN DİYE 5+1 GÖRÜŞME İSTİYORLAR
ÜTOPYADA YAŞAYAN BİR CUMHURBAŞKANIMIZ VAR
KIBRIS SORUNUNDA YENİ BİR DİPLOMATİK AKLA İHTİYAÇ VAR
“Asgari ücretliyi enflasyon karşısında ezdirmedik”
Ataoğlu, Cevdet Yılmaz’la görüştü