Bayındırlık ve Ulaştırma Bakanı Erhan Arıklı, Ercan Havalimanı'nın Türkiye Sivil Havacılık Genel Müdürlüğü ve DHMİ kriterleri doğrultusunda yeniden düzenlenerek iç hat benzeri bir uygulamaya geçilmesinin hedeflendiğini açıklayarak, 'Uluslararası uçuşların önünü açmak istiyoruz' dedi.
Konunun farklı yönlere çekilmemesi ve siyasi tartışmalara kurban edilmemesi gerektiğini ifade eden Arıklı, Batum örneği hakkında bilgi verdi. Arıklı, Gürcistan ile Türkiye arasında yapılan özel bir anlaşmayla Batum Havalimanı'nın bir bölümünün Türkiye'nin Hopa Terminali (XHQ) olarak işletilmeye başlandığını, böylece yolcuların bazı seferlerde Batum'u fiilen Türkiye'deki bir havalimanı gibi kullanabildiğini kaydetti.
TATİL ÖNCESİ SON YASAMA TOPLANTISI
10 TEMMUZ’DA ADAYA GELECEK
AMAÇ BİLET FİYATINI DÜŞÜRMEK VE UÇUŞ İMKANLARINI ARTIRMAK
YENİ GÜVENLİK SİSTEMİNDE TÜRKİYE ASLA DIŞLANAMAZ!
Üstel: “Bugün KKTC, Doğu Akdeniz’in yükselen yatırım merkezlerinden biri haline gelmiştir”
Bakan Çavuşoğlu mevkidaşı Tekin ile bir araya geldi
Güvenlik pazarlık konusu değildir
Meclis yarın toplanacak
Üstel: “UBP ilk seçimde eser ve hizmet siyasetini tüm beldelerle de buluşturacak”