Başbakan Ünal Üstel, Ankara’da Türkiye Cumhurbaşkanı Yardımcısı Cevdet Yılmaz ile görüştü.
Yapılan açıklamada, işbirliği, eşgüdüm ve dayanışma içerisinde çalışmaların sürdürüleceğine vurgu yapıldı. Türkiye Cumhurbaşkanlığı Külliyesi’nde gerçekleşen görüşmede, 2024 yılı İktisadi ve Mali İşbirliği Anlaşması sürecini, gündemde yer alan konuların ele alındığı vurgulandı. Cevdet Yılmaz, konuya ilişkin yaptığı açıklamada, “Kıbrıs Türkü kardeşlerimizin hayatına dokunan projeleri değerlendirme fırsatı bulduk” dedi. Projelerin planlanan takvim çerçevesinde tamamlanabilmesi için gerekli reformların takipçisi olacaklarını belirten Cevdet Yılmaz, Kıbrıs Türk halkının refahının artırılması ve KKTC’nin gelişip güçlenmesinin Türkiye’nin önceliği olduğunu vurguladı.
ALLANMIŞ PULLANMIŞ TUZAĞA DÜŞMEYELİM
KIBRIS'TA HAKİKATİN ADI İKİ MİLLETTİR!..
BAHÇELİ’NİN DAVAMIZA VERDİĞİ DESTEK BİZİM İÇİN KIYMETLİDİR
BU KAOSUN SORUMLUSU CUMHURBAŞKANI’DIR!
KAMU KAYNAKLARI HALKIN REFAHI İÇİN KULLANILACAK!
YILLARDIR YAPILMAYANI YAPIYORUZ
TAM Parti ve CTP, İskele’de bir araya geldi
İncirli: “Üretime ve adil paylaşıma dayalı bir ekonomi kuracağız”
Ertuğruloğlu: “Kıbrıs sorununun yegâne ve gerçek çözümü iki egemen eşit devlettir”