Dereboyu’ Caddesi üzerinde meydana gelen olayda, bir araç, belediyenin yürüttüğü altyapı çalışmaları kapsamında oluşan bir çukura düştü. Kazada şans eseri yaralanan olmadı ancak araçta maddi hasar meydana geldi. Polis, olaya ilişkin soruşturma başlattı.
LTB Başkanı Mehmet Harmancı, olayın araştırıldığını ve maddi hasarların giderileceğini kaydetti. Tüm kamuoyundan özür dileyen Harmancı, sosyal medyadan yaptığı açıklamada şu ifadeleri kullandı: 'Bugün Dereboyu su kazımızda almış olunan önlemlerin bilinçsizce kaldırılması sonrasında bir araca maddi hasar meydana gelmiştir. Olayı araştırıyoruz, sorumluluk elbette bizdedir, gerçekten bu iş için çok emek veriyoruz çok da rahatsızlık veriyoruz, en ufak hatanın sonuçlarının ne olabileceğini de görüyoruz. Maddi hasarların tümü giderilecektir, bu alanda meydana gelen değişikliklerin kendi adımıza fark edilmemesinin değişikliklerden daha büyük bir hata olarak görüyorum ve başkan olarak da kendimi bir fiil sorumlu tutuyorum. Herkesten ve tüm kamuoyundan özür diliyorum.”
Avrupa Bölgesel Yangın Söndürme Merkezi, RMMO’ya devredildi
Hürmüz Boğazı'nda tahliye planı askıya alındı: Kargo gemisine saldırı düzenlendi
Alevi Kültür Merkezi “Aşure Lokması” etkinliği düzenliyor
Serdaroğlu: Ülkeyi asgari ücretliler ve kamu çalışanları değil, emeğin hakkına göz dikenler bu noktaya getirdi
ÖLÜMÜNÜN 35’İNCİ YILINDA ANILIYOR
'Kıbrıs Türkü eşek değil havucun peşinden gitmeyecek'
Öztürkler, Gafarova ile görüştü: Kardeşlik ilişkilerimizi daha da güçlendireceğiz
Türkiye Milli Savunma Bakanlığı: Çözüm iki devlet temelinde mümkündür
KSTÜ mezunlarını uğurladı