Hayvancılar Birliği Başkanı Mustafa Naimoğulları, hayvancıların sorunlarının devam ettiğini, gerekirse tepki eylemlerine başlayacaklarını vurguladı. Hayvancının mağduriyetinin karşılanmadığını çözüm bulunamadığını belirten Naimoğulları, “Gerekirse hayvanları Lefkoşa’ya bırakacağız, ‘Biz bakamıyoruz siz bakın’ diyeceğiz.
1 hafta içinde sorun bulunmazsa, hayvanları Tarım Bakanlığı önüne bırakacağız” ifadelerini kullandı. Denetim noktasında çözüm bulunmadığının altını çizen Mustafa Naimoğulları, “Tarım Bakanı, muhatabın Ekonomi Bakanı olduğunu söylüyor. Mavi dil hastalığından dolayı ülkedeki hayvancı diz çöktü” şeklinde konuştu. İlaçlama yapılması gerektiğine dikkat çeken Naimoğulları, 14 bin TL’lik tazminatın yüzde 60’ı ödenecek. Bu yükselmeli. Hayvancılık Dairesi’nin 5, Veteriner Dairesi’nin ise 7 şubesi vardır” dedi.
KARMA OYU SADELEŞTİRİN
‘ONLİNE CASİNOLAR ÜLKE EKONOMİSİNİ TEHDİT EDİYOR’
Üstel: “Önceliğimiz yeni tavizler vermek değil; devletimizi güçlendirmektir'
Caner Gönyeli Arama Kurtarma Tatbikatı’nın deniz safhası başladı
KTMMOB ile GİKAD arasında iş birliği protokolü imzalandı
Barış Kurulu Güney Kıbrıs’taki tatil beldesinde toplanıyor
Kumyalı Sahil Etkinlik Alanı hizmete açıldı
“Kuzey Kıbrıs Türk Cumhuriyeti Coğrafyası” adlı kitabın tanıtımı yapılacak
Kıbrıs Türk tarımsal ürünlerinin AB pazarlarındaki potansiyeli değerlendirildi