Kıbrıs Sağlık Turizmi Konseyi Başkanı Dr. Ahmet Savaşan, EMITT Fuarı’nda KKTC’nin sağlık turizminde hızla öne çıktığını vurguladı.
Pandemi sonrası sağlık turizminin öneminin arttığını belirten Savaşan, KKTC’nin stratejik konumu ve gelişmiş altyapısıyla bölgesel liderlik hedeflediğini söyledi. 80 ülkeden 579 firma ve 666 VIP tur operatörünün yer aldığı fuarda konuşan Savaşan, Kuzey Kıbrıs’ın, 300 günden fazla güneş alan iklimi, doğal ve tarihi zenginlikleri, misafirperver halkıyla sağlık turistlerine hem sağlığı koruyup geliştirme, hem de sağlığı geri kazanma (tedavi) seçenekleri sunarken, eşsiz bir tatil yapma imkânı da verdiğini ifade etti.
ALLANMIŞ PULLANMIŞ TUZAĞA DÜŞMEYELİM
KIBRIS'TA HAKİKATİN ADI İKİ MİLLETTİR!..
BAHÇELİ’NİN DAVAMIZA VERDİĞİ DESTEK BİZİM İÇİN KIYMETLİDİR
BU KAOSUN SORUMLUSU CUMHURBAŞKANI’DIR!
KAMU KAYNAKLARI HALKIN REFAHI İÇİN KULLANILACAK!
YILLARDIR YAPILMAYANI YAPIYORUZ
TAM Parti ve CTP, İskele’de bir araya geldi
İncirli: “Üretime ve adil paylaşıma dayalı bir ekonomi kuracağız”
Ertuğruloğlu: “Kıbrıs sorununun yegâne ve gerçek çözümü iki egemen eşit devlettir”