Bayındırlık ve Ulaştırma Bakanı Erhan Arıklı, yeni toplu taşıma sisteminin hayata geçirilmesi ve ilgili şirketin kurulması için paydaşlarla görüşmelerin başlayacağını belirtti.
Arıklı, modern sistemin ülke ekonomisine katma değer sağlayacağını ve halkın daha fazla bekletilmeden hizmete sunulacağını vurguladı. Arıklı, bu süreçte taşımacılar, üniversiteler, belediyeler, ana muhalefet ve iktidar ortakları ile tek tek görüşüp, halkı daha fazla bekletmeden yeni ve çağdaş toplu taşıma sistemini hayata geçirmek istediklerini kaydetti. Kıbrıs Türk Çağdaş Kamu Araçları İşletmecileri Derneği (Kar-İş) ile Kıbrıs Türk Toplu Taşımacılar Birliği temsilcilerini kabul eden Arıklı, KKTC Toplu Taşıma Master Planı ile ilgili bilgi verdi. Arıklı, ülkede birçok sorunu çözecek olan ve ülke ekonomisine katma değer sağlayacak modern ve çağdaş bir toplu taşıma sistemi ile ilgili taşımacıların sorularını da yanıtladı. Arıklı, yeni sistemi hayata geçirirken tüm paydaşlarla yakın istişare içerisinde olmayı sürdüreceklerini ifade etti.
'KIBRIS SORUNUNDA UMUT TACİRLİĞİNE DEĞİL GERÇEKÇİ YAKLAŞIMLARA İHTİYAÇ VAR'
Akansoy, “İsviçre Deneyimi ve Yeniden Birleşmiş Bir Kıbrıs İçin Perspektifler” panelinde konuşacak
Baykallı: “Çözüm isteyenler gerçekçi, çözümsüzlüğü savunanlar hayalcidir”
Öztürkler, İİT Parlamento Birlik Konferansı için Bakü’de
ALLANMIŞ PULLANMIŞ TUZAĞA DÜŞMEYELİM
KIBRIS'TA HAKİKATİN ADI İKİ MİLLETTİR!..
BAHÇELİ’NİN DAVAMIZA VERDİĞİ DESTEK BİZİM İÇİN KIYMETLİDİR
BU KAOSUN SORUMLUSU CUMHURBAŞKANI’DIR!
KAMU KAYNAKLARI HALKIN REFAHI İÇİN KULLANILACAK!