Halkın Partisi Genel Başkanı Kudret Özersay, KKTC-Güney Kıbrıs geçişlerinde yaşanan sıkıntılara dikkat çekerek, hükümet ve muhalefetin ortak hareket edip konuyu Avrupa Birliği’ne taşıması gerektiğini vurguladı.
Özersay, Yeşil Hat Tüzüğü’ne göre Rum tarafının değişiklikleri önceden AB’ye bildirmesi gerektiğini hatırlattı. “Geçiş kapılarındaki sıkıntının beş Kıbrıslı Rum’un KKTC’de tutuklanması ile bağlantısı olduğu söyleniyor ama geçişlerdeki sıkıntılar önceden de vardı, her dönemde farklı sıkıntılar yaratıldı, bunu unutmamak lazım” diyen Özersay, Rum basınının da, geçişlerdeki gecikmelerin Rum tarafındaki uygulama değişikliğinden kaynaklandığını yazdığını kaydetti.
Akansoy, “İsviçre Deneyimi ve Yeniden Birleşmiş Bir Kıbrıs İçin Perspektifler” panelinde konuşacak
Baykallı: “Çözüm isteyenler gerçekçi, çözümsüzlüğü savunanlar hayalcidir”
Öztürkler, İİT Parlamento Birlik Konferansı için Bakü’de
ALLANMIŞ PULLANMIŞ TUZAĞA DÜŞMEYELİM
KIBRIS'TA HAKİKATİN ADI İKİ MİLLETTİR!..
BAHÇELİ’NİN DAVAMIZA VERDİĞİ DESTEK BİZİM İÇİN KIYMETLİDİR
BU KAOSUN SORUMLUSU CUMHURBAŞKANI’DIR!
KAMU KAYNAKLARI HALKIN REFAHI İÇİN KULLANILACAK!
YILLARDIR YAPILMAYANI YAPIYORUZ